من و تو

شب بی ستاره

من و تو

من پیوسته از تو گریختم

                         

                              و ب اتاقم ، کتابهایم ، دوستان دیوانه ام  و افکار مالیخولیائی ام پناه برده ام

 

  قبول دارم که کله شق بودم

 

                       اما توهم همواره فقط در پی اثبات سه چیز بودی

 

 

      اول آنکه در این ارتباط بی تقصیری                          دوم آنکه من مقصرم

 

 

                              وسوم با بزرگواری تمام حاضری مرا ببخشی...



نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت1:56---11 تير 1393
تو از دید خودت همه چیو معنی میکنی کاش میدونستی که فقط دوستداره نه چیز دیگه اگه چیزیم بخواد اثبات کنه همین بوده و بس
و اون دوستداره و میخواد کنارت باشه نه اینکه ببخشتت و بزرگواری کنه

پاسخ:خوبه آدم فقط گوشش حکم شنیدن رو ادا نکنه..بعضی وقتا فهمیدن کار سختی نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:,ساعت13:35توسط حمیده |